شرایط و مدارک مورد نیاز استخدام نیروی شرکتی در مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان اصفهان

استخدام نیرو شرکتی

 به اطلاع میرساند متقاضیان شرکت در آزمون استخدام شرکتی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان اصفهان به شرح زیر اقدام نمایند.

متقاضیان درصورت داشتن شرایط ذیل در یکی از دو تاریخ ۱۵و۱۶ تیر ماه ۱۴۰۰ راس ساعت ۸ صبح با در دست داشتن اصل مدارک تحصیلی و هویتی و کپی مدارک به مرکز اورژانس اصفهان به نشانی ملکشهر میدان شهید علیخانی ابتدای خیابان مطهری/ واحد نیروی انسانی طبقه اول اتاق ۱۰۳ مراجعه نمایند. درضمن در همین روز آزمون استخدامی به صورت کتبی و عملی برگزار میگردد.

شرایط و مدارک مورد نیاز:

۱-اصل مدرک تحصیلی به همراه کپی 

۲-اصل گواهی پایان طرح یا معافیت از طرح به همراه کپی

۳-اصل کارت پایان خدمت به همراه کپی

۴-اصل گواهینامه رانندگی پایه ۲ به همراه کپی

۵-اصل شناسنامه و کارت ملی به همراه کپی

۶- تعهدنامه عدم اشتغال بصورت شرکتی یا هرگونه رابطه استخدامی در سراسر کشور

۷- عکس ۴*۳ 

لازم به ذکر است مفاد آزمون استخدام شرکتی در این دو روز به شرح ذیل می باشد:

مصاحبه عملی و آزمون کتبی مباحث موردسوال:

۱-تروما

۲-مدیریت راه هوایی 

۳-CPR

۴-ارزیابی بیمار 

چنانچه آمادگی حضور در یکی از تاریخ های ۱۵ و ۱۶ تیرماه برای آزمون استخدامی دارید تاریخ حضور خود را به سر شماره ۳۰۰۰۷۵۱۱۱۵ پیامک کنید.

ارتباط با ما

نشانی:  اصفهان، ملک شهر، میدان شهید علیخانی، ابتدای خیابان مطهری

کدپستی: ۸۱۹۶۶۴۳۵۶۱

تلفن:۲-۳۲۶۴۲۷۸۱-۰۳۱

نمابر: ۳۲۶۴۲۳۶۵

سامانه پیامک:۳۰۰۰۷۵۱۱۱۵

ایمیل:Ravabet@ems.mui.ac.ir