رفتن به محتوای اصلی
x

امدادرسانی اورژانس موتوری استان اصفهان در طرح امداد سلامت نوروزی

 

استقرار اتوبوس آمبولانس اورژانس استان اصفهان برای پوشش امدادسلامت سفرهای نوروزی

به گزارش روابط‌عمومی اورژانس استان اصفهان، دکتر فرهاد حیدری رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان گفت: از ابتدای اجرای طرح امدادسلامت نوروزی تا دهمین روز از فروردین ماه ۱۴۰۲ واحد امدادی اورژانس موتوری شهرستان اصفهان به ۱۱۵ ماموریت اعزام و به بیماران و مصدومان امدادرسانی کرده است.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان تصریح کرد: هم اکنون دو واحد امدادی موتوریِ اورژانس در مرکز شهر اصفهان و یک واحد امدادیِ موتوری در شهرستان شهرضا مستقر و مشغول امدادرسانی هستند.

وی با ذکر اینکه موتورلانس به منظور پایش و درمان بیماران یا مصدومین، طراحی و تجهیز شده است اذعان کرد: اورژانس موتوری بعنوان واحد امدادی پیشرو برای بیمارِ در وضعیت بحرانی که نیاز به دریافت اقدامات فوری اورژانس دارد، همزمان با آمبولانس از نزدیک ترین محل اعزام میگردد.

دکتر حیدری افزود: تعیین و تکلیف ارائه خدمات فوریتهای پزشکی در امدادرسانی به بیماران غیربحرانی و استقرار در محل های خاص به منظور انجام ماموریت های احتمالی در کوتاه ترین زمان، از دیگر موارد اعزام اورژانس موتوری است.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان با اشاره به استقرار اتوبوس آمبولانس اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان برای پوشش امدادسلامت سفرهای نوروزی اظهار کرد: با توجه به افزایش مسافرت های نوروزی به استان اصفهان و افزایش تردد مسافران در مسیر های شریانی و احتمال حوادث و تصادفات جاده ای، از آغاز طرح امدادسلامت نوروزی ۱۴۰۲ اتوبوس آمبولانس اورژانس استان اصفهان در محل سه راهی جندق مستقر شده است و آماده امدادرسانی به مسافران نوروزی می باشد.

دکتر حیدری با بیان اینکه طرح امدادسلامت نوروزی از روز بیست و پنجم اسفندماه ۱۴۰۱ آغاز به کار کرده است، یادآور شد: در طرح امداد نوروزی ۱۶۱ پایگاه فوریت‌های پزشکی و ۱۸ ایستگاه سلامت نوروزی به شهروندان و مسافران نوروزی خدمت رسانی می کنند.