رفتن به محتوای اصلی
x

جلسه اورژانس پیش‌بیمارستانی با مسئولین نظام پرستاری برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اورژانس استان اصفهان، روز شنبه ۱۸ آذرماه ۱۴۰۲، جلسه پیگیری تعرفه گذاری خدمات پرستاری در اورژانس با حضور دکتر فرقدانی رئیس نظام پرستاری، آقای سلیمانی خزانه دار و معاون مالی نظام پرستاری و دکتر حیدری رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان و دیگر مسئولین اورژانس پیش‌بیمارستانی در محل ستاد مرکز اورژانس استان برگزار شد.

در این جلسه دکتر حیدری بر ضرورت افزایش تعرفه خدمات اورژانس تاکید کرد و گفت: عدد ۳ درصد برای تعرفه خدمات پرستاری در اورژانس منطقی نیست و این عدد حداقل می بایست به ۵ درصد افزایش یابد.

مسئولین نظام پرستاری در این جلسه خواهان افزایش مشارکت پرسنل اورژانس پیش‌بیمارستانی در انتخابات نظام پرستاری شدند و برای پیگیری اختصاص یک کرسی به نماینده پرسنل اورژانس پیش‌بیمارستانی در میان اعضای نظام پرستاری قول مساعد دادند.

دکتر فرقدانی اظهار کرد: از طریق اعضای کمیسیون تلفیق در مجلس شورای اسلامی پیگیر اعمال فوق العاده خاص در احکام پرستاران هستیم.

گفتنی است در این جلسه ریس نظام پرستاری از تخفیف ۳۰ درصدی برای عضویت در نظام پرستاری و دریافت بیمه مسئولیت با همین تخفیف تا پایان ۲۸ آذرماه جاری خبر داد.