رفتن به محتوای اصلی
x

روز پرکار امداد هوایی اورژانس اصفهان

امداد رسانی به ۴ بیمار اورژانسی در ۳ ماموریت بالگرد اورژانس هوایی استان اصفهان

مادرباردار بوسیله بالگرد امدادی اورژانس به مرکز درمانی منتقل شد.

به گزارش روابط‌عمومی اورژانس استان اصفهان، دکتر فرهاد حیدری رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: اورژانس هوایی استان اصفهان امروز چهارشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۲ به ۴ بیمار اورژانسی امدادرسانی کرد.

دکتر حیدری تصریح کرد: در ماموریت اول حوالی ۷ صبح امروز با هماهنگی مرکز فرماندهی عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی، بالگرد اورژانس هوایی استان به شهرستان فریدونشهر اعزام شد و خانم ۵۷ ساله ی دچار مشکلات مغزی را برای دریافت درمان تخصصی از بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) فریدونشهر به بیمارستان فاطمة الزهرا(س) نجف آباد منتقل کرد.

وی با ذکر اینکه این ماموریت امدادهوایی حدود ۲ ساعت به طول انجامید افزود: بالگرد اورژانس هوایی استان دقایقی پس از بازگشت به پایگاه خود در ماموریت دیگر حوالی ۱۰ صبح برای انتقال مادرباردار ۳۸ ساله که در هفته ۲۸ بارداری بود و نیاز به اقدامات فوری داشت به پرواز درآمد و بیمار را از نیک آباد جرقویه به بیمارستان الزهرا(س) اصفهان منتقل کرد.

حیدری به ماموریت دیگر اورژانس هوایی استان در این روز اشاره کرد و ادامه داد: بعدازظهر امروز بالگرد اورژانس هوایی استان به پد بالگرد میمه اعزام شد و دو مصدوم تصادفی ۳۰ ساله را که دچار آسیب های متعددی بودند به بیمارستان الزهرا(س) اصفهان انتقال داد.