رفتن به محتوای اصلی
x

پیکر پاک سعید عظیمی از ستاد مرکزی اورژانس استان اصفهان تشییع شد

پرسنل اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان با تشییع پیکر همکارخوبشان با وی وداع کردند.
به گزارش روابط‌عمومی اورژانس استان اصفهان، امروز دوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱، مراسم تشییع پیکر سعید عظیمی کارشناس اورژانس پیش‌بیمارستانی شهرستان نایین در مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان برگزار شد.
در این مراسم جمعی از پرسنل اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان، با حضور مسئولین شبکه بهداشت و درمان شهرستان نایین، مسئولین ستادی اورژانس استان، جمعی از اقوام آن مرحوم، ضمن ابراز همدردی با خانواده ایشان با وی وداع کردند.
گفتنی است سعید عظیمی با بیش از ۱۶ سال سابقه کار در اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان، روز گذشته یکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱ در حین امدادرسانی به مصدومان، بر اثر سانحه رانندگی آمبولانس و یک دستگاه تریلر به لقا الله پیوست.
وی علاوه بر امدادرسانی به مصدومان و کمک به درمان و انتقال بیماران، مواردی از احیاهای قلبی تنفسی موفق و کمک به مادرباردر و به دنیا آمدن نوزاد عجول در کارنامه خود دارد.
لازم به ذکر است پس از برگزاری مراسم تشییع در مرکز اورژانس استان با حضور مسئولین اورژانس استان و جمعی از دوستداران این کارشناس تلاشگر، پیکر پاک ایشان در محله کوهانستان خیابان آتشگاه تشییع گردید و در باغ رضوان اصفهان در خاک آرام گرفت.