رفتن به محتوای اصلی
x

بیست و هفتمین دوره آموزشی مدیریت ترومای پیشرفته PHTM مرکز اورژانس استان اصفهان برگزار شد

به گزارش روابط‌عمومی اورژانس استان اصفهان، دکتر فرهادحیدری رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان گفت: بیست و هفتمین دوره آموزشی PHTM اورژانس استان اصفهان بمدت دو روز در تاریخ های ۱۱ و ۱۲ دی ماه جاری در دو نوبت صبح و بعدازظهر در شهر نطنز برگزار شد.

دکتر حیدری با بیان اینکه این دوره باهدف ارتقای سطح دانش و عملکرد پرسنل فوریتهای پزشکی در برخورد با بیماران ترومایی برگزار شد، اظهار کرد: این دوره ویژه پرسنل اورژانس پیش‌بیمارستانی شهرستانهای اردستان، نطنز، خور و بیابانک و نایین در محل سالن آموزشی امامزاده آقاعلی عباس نطنز برگزار گردید.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان، افزود: در این دوره، در کنار هر مبحث تئوری یک برنامه عملی پیش بینی شده بود که در قالب ایستگاههای مهارت آموزی، اساتید، شرکت کنندگان را برای انجام مهارتهای استانداردِ برخورد با بیماران ترومایی راهنمایی می کردند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان با اشاره به اینکه این دوره بر اساس دستورالعمل ابلاغ شده از سوی سازمان اورژانس کشور برگزار شد، اظهار کرد: در پایان دوره، آزمون کتبی و عملی از شرکت کنندگان به عمل آمد و نفرات برتر معرفی و تشویق شدند.

وی ادامه داد: در بیست و هفتمین دوره این کارگاه آقایان "محسن مهریزی" و "امیر حسین سلامه زاده" بعنوان نفرات برتر معرفی و تشویق شدند.