رفتن به محتوای اصلی
x

دومین کنفرانس ملی دستاوردهای نوین در حوزه اورژانس از سوی سازمان اورژانس کشور با همکاری واحد تحقیقات و فناوری اورژانس استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان اورژانس کشور، دومین کنفرانس ملی دستاوردهای نوین در حوزه اورژانس از سوی سازمان اورژانس کشور با همکاری واحد تحقیقات و فناوری اورژانس استان اصفهان برگزار شد.

در این کنفرانس دکتر جعفر میعادفر به عنوان رئیس همایش، دکترحسن نوری ساری به عنوان نایب رئیس همایش، دکترفرهاد حیدری، به عنوان دبیر علمی و اکبر شهبازی به عنوان دبیر اجرایی همایش بودند.
افتتاحیه این کنفرانس به دلیل محدودیت های کرونایی با حضور رییس، معاونین و 14 تن از اعضای کمیته علمی و پژوهشگران این سازمان برگزار شد.
دکتر جعفر میعادفر ضمن تاکید بر اهمیت برنامه های آموزشی و ارتقای دانش و توانمندی مهارتی همکاران اورژانس پیش‌بیمارستانی در سراسر کشور، اظهار کرد: علی‌رغم محدودیت های منابع، برنامه های آموزشی از مواردی هستند که با تمام توان مورد حمایت قرار خواهند گرفت زیرا کیفیت ارائه خدمات اورژانس ارتباطی تنگاتنگ با میزان دانش و آگاهی کارکنان آن دارد.
دکتر حسن نوری ساری معاون آموزشی سازمان اورژانس کشور با اشاره به توجه ویژه بر فعالیت های آموزشی و پژوهشی گفت: برگزاری این برنامه گام کوچکی در راستای ارتقای فعالیت های آموزشی و پژوهشی اورژانس پیش‌بیمارستانی می باشد.
وی ادامه داد: امید است با چنین فعالیتهایی، به زودی شاهد تحول چشمگیری در تمامی عرصه های آموزشی در سازمان اورژانس کشور باشیم.
دکتر نوری همچنین خاطر نشان کرد: بدلیل رعایت دستورالعمل های پیشگیری از شیوع کرونا از بخش اصلی برنامه این همایش که به معرفی و تقدیر از نویسندگان، پژوهشگران و مبتکران سازمان اورژانس کشور می‌پرداخت صرف نظر کردیم که با بهتر شدن شرایط در خدمت این عزیزان خواهیم بود.
در ادامه دکتر فرهاد حیدری دبیر علمی همایش اذعان کرد: در دومین کنفرانس دستاوردهای نوین در حوزه اورژانس بیش از 250 مقاله از سراسر کشور به دبیرخانه همایش ارسال گردید که از این تعداد 65 مقاله مورد پذیرش کمیته داوران قرار گرفت.
دکتر حیدری ادامه داد: در این همایش 8 تن از مدیران مراکز و 6 تن از صاحبان مقالات علمی در قالب سه پنل سکته مغزی، احیای قلبی ریوی و تروما به ارائه مقالات خود پرداختند.
گفتنی است این کنفرانس به صورت وبینار از طریق شبکه کنفرانس مجازی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای علاقه‌مندان در سراسرکشور برگزار گردید.