رفتن به محتوای اصلی
x

هفت رتبه برتر در آزمون کارگاه تریاژ تلفنی

کارگاه آموزشی تریاژ تلفنی چهار سطحی در اصفهان برگزار شد  

به گزارش روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان، دکتر فرهاد حیدری اظهار کرد: کارگاه آموزشی تریاژ تلفنی با رویکرد تریاژ چهار سطحی قطب آمایشی هفتم سازمان اورژانس کشور با مشارکت اساتید مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی اصفهان به مدت ۳ روز از تاریخ هفتم لغایت نهم خردادماه جاری در دو نوبت صبح و بعدازظهر در سالن آموزش ساختمان ستاد اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان برگزار شد.

وی افزود: در این کارگاه که با هدفِ ارتقای سطح دانش، نگرش و عملکرد کارشناسان تریاژ تلفنی در مدیریت تماس امدادخواهان با ۱۱۵ به صورت تئوری و سناریوهای شبیه ساز برگزار شد، ۲۲ نفر از کارشناسان تریاژ تلفنی مرکز اورژانس استان اصفهان شرکت کردند.

دکتر حیدری خاطرنشان کرد: در کنار هر مبحث تئوری، یک سناریو شبیه ساز عملی پیش‌بینی شده بود که اساتید، شرکت‌کنندگان را برای انجام تریاژ تلفنی استاندارد راهنمایی می‌کردند.

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان، ضمن قدردانی از عملکرد واحد آموزش در برگزاری این دوره اظهار کرد: در پایان کارگاه، آزمون کتبی از شرکت‌کنندگان به عمل آمد و نفرات برتر معرفی شدند.

محمدعلی هاشمی مسئول واحد آموزش اورژانس استان در این باره افزود: در این کارگاه، آقای داووکریمی و خانم ندا ذوالفقاری موفق به کسب بالاترین نمره شدند.

وی تصریح کرد: خانم ها الهه زارع، سهیلا چکیده و آقای محسن زارع موفق به کسب رتبه دوم شدند و خانم فرانک علایی و آقای امیرحسین بابا احمدی در جایگاه سوم قرار گرفتند.