رفتن به محتوای اصلی
x

پیام تبریک رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث استان اصفهان به مناسبت فرارسیدن نوروز سال ۱۴۰۲

 

به گزارش روابط عمومی اورژانس استان اصفهان؛ دکتر فرهاد حیدری رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث استان اصفهان در پیامی ضمن تقدیر از زحمات پرسنل تلاشگر اورژانس در ارائه خدمات به هموطنان، فرارسیدن سال جدید را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم

عید نوروز، پیام آور محبت، صلح، دوستی و مهرورزی است. در آستانه سال نو به استقبال بهار می رویم و تحوّل طبیعت را با تحوّل در قلب و جانمان آغاز می نماییم.

اینک با تقارن حلول ماه مبارک رمضان، با نوروز باستانی و تجلی بهار در بهار، فرصتی است برای قدردانی از تلاشگران اورژانس پیش‌بیمارستانی.

بدون شک تلاش و تعهد همه‌جانبه شما همکاران گرامی در اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان در امدادرسانی در حوادث و شرایط سخت بیماران و تسکین آلام آنان بر کسی پوشیده نیست و اجر این زحمات خالصانه در پیشگاه خداوند سبحان محفوظ خواهد بود.

اکنون برخود واجب می دانم در آستانه فرارسیدن "عید نوروز باستانی" و آغاز سال نو و حلول ماه مبارک رمضان، تبریک و تهنیت صمیمانه خود را به شما و خانواده های محترم تان تقدیم داشته و در پرتو الطاف بیکران خداوندی، سلامتی و بهروزی، طراوت و شادکامی، عزت و کامیابی را برایتان آرزومندم.

دکتر فرهاد حیدری رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث استان اصفهان