- دفتر گزارش بازدید از مراکز آمبولانس خصوصی
- دفتر گزارش بازدید از پایگاههای اورژانس پیش بیمارستانی
- دفتر پذیرش تعمیرگاه
- دفتر ثبت تصادفات
- دفتر ثبت آمار بیماران/مراجعین سرپائی اتوبوس آمبولانس/پایگاه
- دفتر گزارش شیفت و تحویل تحول پایگاه
- دفتر گزارش کارشناس eoc
- دفتر ثبت مصرفی پایگاه
- دفتر ثبت آمار مراجعین سرپایی
- فرایند صدور گواهی سطح بندی پرسنل جدید
- فرایند بازدید و صدور کارت معاینه استاندارد طبی آمبولانس
- فرایند صدور پروانه بهره برداری مراکز آمبولانس خصوصی
- فلوچارت پیگیری تصادفات ناوگان آمبولانس
- فلوچارت تعمیر نقایص فنی آمبولانسهای اورژانس پیش بیمارستانی
- فرایند نصب/ تغییر برچسب کدینگ آمبولانــس
- فلوچارت اعلام 07-10 واحد های امدادی اورژانس بعلت کمبود نیروی انسانی
- فلوچارت پیگیر رفع 07-10 واحد های امدادی اورژانس بعلت خالی بودن برنامه
- فلوچارت اعزام بیمار از مراکز بهداشتی درمانی/درمانگاه
- فلوچارت اعزام بیمار به مرکز بهداشتی درمانی
- فلوچارت تعویض گوشی تلفن همراه عملیاتی
- فرایند تهیه دارو و مصرفی پایگاه
- فلوچارت تخصیص سهمیه های رفاهی تفریحی
- فلوچارت تخصیص تسهیلات بانکی
- فرایند درخواست و خرید کالا (تجهیزات پزشکی، تجهیزات رفاهی و ...)
- فرایند تشویق پرسنل در CPR موفق و کمک به مادر باردار
- فرایند انجام بازدید نظارتی از پایگاههای اوژانس پیش بیمارستانی
- فرایند ثبت پیشنهادات و ایده ها
- فلوچارت گزارش خطای تیم اعزام بیمار از درمانگاه یا مراکز بهداشتی درمانی
- فلوچارت تحویل تحول و تجویز داروی مخدر
- فرایند بکارگیری پرسنل جدید در واحد ارتباطات و فرماندهی عملیات
- فرایند پذیرش بیماران مراجعه کننده توسط مراکز آمبولانس خصوصی
- فرایند تشویق پرسنل
- فلوچارت تریاژ و امداد رسانی به امدادخواهان اورژانس پیش بیمارستانی
- فرایند بکار گیری پرسنل
- فرایند اعزام بیماران 247
- فلوچارت بازگشت داروهای تاریخ نزدیک (کمتر از 3 ماه) به انبار
- فرایند مرخصی استعلاجی پرسنل مشکوک به Covid-19
- فرایند حفاظت از اموال گیرندگان خدمات
- فرایند رسیدگی به شکایات امداد خواهان اورژانس پیش بیمارستانی
- فرایند رسیدگی به شکایات مراکز آمبولانس خصوصی
- فرایند ثبت و بررسی گزارشات خطا و خطر
- فرایند ثبت و بررسی عوارض ناخواسته داروئی (ADR)
- فرایند تسویه حساب کارمند
- فرایند بازدید از آمبولانس های غیر پیش بیمارستانی
- فلوچارت پیگیری و ثبت موارد مواجهه روحی و روانی پرسنل و ارجاع به واحد مشاوره روان