
علیرضا حاتمی
سمت : مسئول بازرسی و شکایات
تحصیلات : کارشناس ارشد مدیریت
تلفن: 2-32642781 داخلی 3131
شرح وظایف
|
- دریافت کلیه شکایات وارده
- مراجعه ی حضوری به واحد رسیدگی به شکایات
- تلفنی
- سامانه 190
- ارجاع از طریق مسئولین مافوق و واحد ها
- ثبت در سایت مرکز
- بررسي و تکميل اطلاعات مورد نيازشکايات واصله ، و انجام تحقيقات لازم ، پیرامون صحت و سقم موضوع شکایات و پیگیری و اخذ نظریات و پیشنهادهای واحدهای تخصصی در ارتباط با شکایات مطرح شده
- ارائه پاسخ شفاهی به افراد حقیقی وپاسخ کتبی به افراد حقوقی ( در صورت نیاز با دعوت از شاکي و متشاکي ویا تشکیل کمیته مدیریت خطا و خطر)
- شرکت در جلسات و کمیته های مرتبط در رابطه با شکايات واصله در مراجع قانونی ( دادگاه و سازمان نظام پزشکی)
- ارجاع شکايات به مراجع ذيصلاح در موارد مشروحه زیر :
- عدم رضایت شاکی از اقدامات انجام شده توسط مرکز
- عدم صلاحیت مرکز در خصوص رسیدگی به موضوع شکایت
- عدم ارتباط موضوعی
- سایر موارد بر اساس دستور بالاترین مقام مرکز
- ارائه راهکار و نقطه نظرات مشورتي به واحدهاي ذيربط در راستای کاهش و پیشگیری از تخلف / ارتقاء توان علمی و عملیاتی / و ...
- جمع بندی و انالیز شکایات در مقاطع سه و شش ماهه
- اجرای دقیق فرایند رسیدگی به تخلفات پرسنل
- جمع آوری ، ثبت و بایگانی شکایات و درخواستهای واصله
- برگزاری جلسات کمیته مرگ و میر در خصوص موارد فوت شده در گروه های پر خطر ( مادران باردار و کودکان زیر 5 سال و در اولویت بعدی سالمندان )
- تدوین و نظارت بر فرایند رسیدگی به شکایات در شهرستان های تابعه دانشگاه
- رابط مرکز با مراجع قضایی در خصوص موضوعات مرتبط به شکایات پرسنلی
- تدوین برنامه عملیاتی سالانه در ابتدای هر سال و اعلام به سازمان اورژانس کشور
|