رفتن به محتوای اصلی
x

بازرسی و رسیدگی به شکایات

حاتمی

علیرضا حاتمی

سمت : مسئول بازرسی و شکایات

تحصیلات : کارشناس ارشد مدیریت

تلفن: 2-32642781 داخلی 3131

شرح وظایف

  1. دریافت  کلیه شکایات وارده  
  1. مراجعه ی حضوری به واحد رسیدگی به شکایات
  2. تلفنی
  3. سامانه 190
  4. ارجاع از طریق مسئولین مافوق و واحد ها
  5. ثبت در سایت مرکز
  1. بررسي و تکميل اطلاعات مورد نيازشکايات واصله ، و انجام  تحقيقات لازم   ،  پیرامون صحت و سقم موضوع شکایات   و پیگیری و اخذ نظریات و پیشنهادهای واحدهای تخصصی در ارتباط با شکایات مطرح شده
  2. ارائه پاسخ شفاهی به افراد حقیقی وپاسخ کتبی به افراد حقوقی  ( در صورت نیاز با دعوت از شاکي و متشاکي ویا تشکیل کمیته مدیریت خطا و خطر)
  3. شرکت در  جلسات و کمیته های مرتبط در رابطه با شکايات واصله در مراجع قانونی ( دادگاه و سازمان نظام پزشکی)
  4. ارجاع شکايات به مراجع ذيصلاح در موارد مشروحه زیر :
    1. عدم رضایت شاکی از اقدامات انجام شده توسط مرکز
    2. عدم صلاحیت مرکز در خصوص رسیدگی به موضوع شکایت
    3. عدم ارتباط موضوعی
    4. سایر موارد بر اساس دستور بالاترین مقام مرکز  
  5. ارائه راهکار و نقطه نظرات مشورتي به واحدهاي ذيربط  در راستای  کاهش و پیشگیری از تخلف / ارتقاء توان علمی  و عملیاتی / و ...
  6. جمع بندی  و انالیز شکایات در مقاطع سه و شش ماهه
  7. اجرای  دقیق فرایند رسیدگی به تخلفات  پرسنل
  8. جمع آوری ، ثبت و بایگانی شکایات و درخواستهای واصله
  9. برگزاری جلسات کمیته مرگ و میر در خصوص  موارد فوت شده در گروه های پر خطر ( مادران باردار و کودکان زیر 5 سال و در اولویت بعدی سالمندان )
  10. تدوین و نظارت بر فرایند رسیدگی به شکایات در شهرستان های تابعه دانشگاه
  11.  رابط مرکز با مراجع قضایی در خصوص موضوعات مرتبط به شکایات پرسنلی
  12. تدوین برنامه عملیاتی سالانه در ابتدای هر سال و اعلام به سازمان اورژانس کشور